søndag 6. mars 2016

Challenge day 7 - My siblings

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: http://fromgreertoeternity.blogspot.no/2013/11/writing-challenge.html

Bildet tatt på hans første julaften, da han nesten var en måned gammel og jeg nesten 3 år.

Broren min!!! Ja, jeg bar bare et søsken, det er nok ment fra naturen da vi er noen freaker begge to. Han har sitt å slite med og jeg mitt. Begge har sosial angst. Jeg har Selektiv Mutisme og derfor ufør og han har Aspergers syndrom. Han har fagbrev som Industrimekaniker og liker veldig godt tog og sporveis-greier. Og da snakker vi veldig godt!! Vi har vært på over 20 Kaizers Orchestra-konserter sammen, og vi har ganske lik musikksmak. Han er 25 år.

Bildet er tatt på en av våre somemrferier hos bestefar i vår barndom, med elghunden King, vår besteste venn som vi sa og fortsatt sier

Tror det ikke er så mye mer å si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar