onsdag 9. mars 2016

Challenge day 8 - 5 things from my bucketlist

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: http://fromgreertoeternity.blogspot.no/2013/11/writing-challenge.html

Jeg har ikke laget noen spesiell bucketlist, men jeg kan nevne 5 ting jeg kunne tenkt meg å gjøre før jeg dør.

1. - Se verden, spesielt Amsterdam så tar vi ferden videre derfra etterhvert som det passer oss.
- Besøke museene der, spesielt Anne Frank museet.
- Kjøre kanalbåt 
- Sightseeing

Anne Frank's house in Amsterdam is now a museum.:
Bilde funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326147463/

- Veldig lyst till å se Stockholm også, gamlebyen der, museer og bare utforske.

2. - Skrive og gi ut bok.
- Har allerede skrevet noen notater
- Få gitt boka til de som burde lese den

3. Reise på turer, ta masse bilder og lage en bok ut av det.
- Skrive om steder, historier, ta bilder
- Lage reise og opplevelses-bøker

4. Bli flinkere til å gå turer oftere og småtrene litt hjemme.
- Kjøpe treningssykkel til å sykle på hjemme (Du får ikke meg på et treningssenter, nekter å trene sammen med andre)
- Få vekk magen, bli mindre rundt midjen

5. Lære meg å hekle bedre, og lære å strikke.
- Lære å følge oppskrifter
- Hekle mer kompliserte ting, som klær, duker og tepper

Crochet scarf in Katia Azteca yarn. An infinity scaf.:

Det var dette jeg klarte å tenke ut av det jeg har lyst til å gjøre og få til en gang. Og det er så mye mer jeg vil gjøre også, jeg må bare komme på det og notere når det kommer som lyn på klar dag i hodet mitt. Så jeg kan godt lage noen innlegg om det etterhvert som det kommer. For dette var jo gøy å tenke ut!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar