torsdag 7. juli 2016

Day 28 - What do you want?

Tenkte at jeg skulle gjøre ferdig denne challengen før ferien. Vet ikke hvorfor det ble en pause fra å svare på dette, men det ble det. Så nå skal jeg svare på dag 28.

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Jeg vil ganske mye egentlig. Men først og fremst vil jeg ha sommerferie! Men jeg må dessverre jobbe i to uker til, altså tilsammen seks dager så jeg håper det går fort. Og når ferien endelig begynner drar vi med engang til Vimmerby hvor vi skal innom parken og Katthult bl.a. Når vi kommer hjem derfra drar mor og bror til Tyskland for å se Formel-1. Skulle ønske jeg kunne bli med, men noen må passe Mons også, broren min passer Mons når vi er i Vimmerby, så vi bytter på. Ingen skal komme her å si at vi ikke bryr oss om Mons iallfall. Vi setter han ikke fra oss, men finner løsninger eller drar på dagsturer. Mons er så viktig for oss at dette skulle bare mangle.



Ellers vil jeg reise litt mer. Vil se Amsterdam og mange andre steder, men den byen er viktigst egentlig. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar