lørdag 1. juli 2017

Norsk folkemuseum 25.5.17

Det er allerede juli blitt og jeg skal nå dele bilder fra en tur i mai. Jeg er treg med blogging for tiden. Og nå som det er to uker igjen til ferie blir det kanskje lengre tid mellom hvert innlegg hvis vi ikke er hjemme. Men jeg tenker at til høsten kan det hende jeg blir flinkere til å blogge oftere for når ferien er over og den såkalte "høsten" kommer (folk sier jo til høsten når de mener midten av august og det fortsatt er sommer.. kan de slutte med det? Høst er september, oktober og november, og sommeren er ikke når det bare er fint vær, men i juni, juli og august! Ok?) for da skal jeg endelig prioritere ny PC. Det er fra mobil-appen jeg skriver innleggene da tastaturet er helt på trynet, men appen blir jo ikke oppdatert og er snart ubrukelig den og så da er det ofte jeg ikke gidder. Også redigerer og ordner jeg bilder og innlegg på PC før jeg legger ut. Får som sagt håpe på en mer aktiv høst, da kan jeg jo dele sommeropplevelser med dere hvis jeg ikke får gjort det underveis. Det var litt om hvorfor det blir stille fra denne kanten innimellom, over til de forsinkede bildene.




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar