fredag 15. desember 2017

Julete Spørsmål og Svar

Spørsmål funnet på Pinterest:
https://no.pinterest.com/pin/252623860331982341/

What do you think its like to be an elf? Det tror jeg kunne vært veldig fint. Å være en av nissens trofaste hjelpere med søte klær tror jeg at jeg kunne tenkt meg å prøve. 


Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Describe a candy cane. How does it look, feel, and taste? Den ser ut som en gammel mann-stokk pyntet til jul i hvitt med rødt bånd. Den føles hard, men kan lett brekkes og den smaken er ganske mint-aktig med et hint av en glattere tekstur hvor det røde er. Ikke helt min favoritt å spise, men greit nok innimellom. 

Would You like to bake cookies with Mrs. Claus? Why or why not? Jeg ville nok ikke det rett og slett fordi jeg ikke har tålmodighet nok dessverre. Hadde jeg hatt det ville det nok blitt veldig koselig. 


Ingrid Marie Viken sitt bilde.

What is the one gift You just have to have this Christmas? Describe it. Jeg føler jeg egentlig ikke bare må ha noe spesielt denne julen. Eller jo, kanskje at snøen får ligge denne julen? Har ikke hatt en hvit jul på mange år føler jeg. 



Do You think it Would be fun to help the elves make toys? Why or why not? Ja, det tror jeg ville vært litt av en opplevelse. Jeg trenger bare vite hvor de har verkstedet sitt så er jeg der i alveklær jeg! Hvor er dereeee?!?!

 Ahhh-choo! Rudolph has a cold. Who will guide Santa’s sleigh tonight? Hvis sleden har nød-GPS under sånn svikt kunne jeg nok styrt for jeg eier ikke sted og retningssans. Nesen til Rudolf har jo en radar som får de fram, men nå som han er syk må det andre midler til. Gavene må jo fram til alle folka i verden før julekvelden uansett. Dette er jo krise hvis du tenker etter... Rudolf må bli frisk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar