onsdag 3. januar 2018

Geek Gear world of wizardry Desember box 2017

I desembers boks fikk jeg


Husrelatert t-skjorte

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

En perm med oppskrifter fra Harry Potter verden

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ronnys wand

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

3D bokmerke med bein i quidditch uniform

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Lunas briller halskjede

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Et bowtruckle print

Jeg liker veldig godt å få disse boksene i posten. Da har jeg noe å se fram til på slutten av måneden. Jeg tror kanskje jeg har bestilt meg t-skjortene i en størrelse for stor (som vanlig) men det går nok greit uansett. Liker ikke at det blir litt stramt uansett. 

Men dette var desember boksen, jeg har igjen boksen fra november og oktober også, får se om jeg legger de ut og, det er lenge siden så kanskje bare la det være? Men jeg har lyst til å legge ut spesialboksen jeg fikk i desember. Elsker den genseren jeg fikk!

http://www.geekgearbox.co.uk/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar