mandag 26. februar 2018

Funn på årets mammutsalg 2018.

 I år fant jeg bare fire bøker. Det var en bok jeg aldri fant og to jeg droppet.  .   

Dette er ikke en bok er en aktivitetsbok rett og slett. Samme forfatter har laget wreck this journal så da kan du tenke deg oppgavene i denne! Jeg har ikke gjort noe ennå, men skal se etterhvert. Kanskje i påskeferien?



Boka til Sophie Elise har jeg grublet lenge over å kjøpe eller ikke. Men på salg var det ikke noe å nøle over. Har fulgt bloggen hennes i mange år


Dette er vel tredje eller fjerde boka om Sønsteby jeg har. Men historien og mannen er interessant! Andre verdenskrig har interessert meg i mange år.



Harry Potters filmmagi, og denne på Norsk! Som du kanskje vet så digger jeg Harry Potter så da var jeg ikke i tvil om denne! Var så vidt jeg fant den for jeg fant tydeligvis ikke alle hyllene med bøker med engang.



Men nå er salget over og jeg ferdig med å lete etter interessante bøker. Et år til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar