torsdag 1. mars 2018

Min februar 2018


Februar har vært en helt grei måned med mye opplevelser. Jeg har fortsatt med bullet journalen min, fylt inn hver dag og notert opp det meste igjennom en dag. I min såkalte minnebok har jeg laget meg en mood tracker som også har vært gøy å fylle inn. Jeg gjør det på min måte og er fornøyd med den. 


Opplevelser i februar: 

- Den 9. var vi på Vazelina Bilopphøggers på Rockefeller. Vi satt oppe på galleriet og hadde en fin utsikt over scenen. De spilte sine mange kjente sanger, bl.a fem fyrer med ved og 11 år uten kvinnfolk. Var bare to sanger jeg var litt usikker på om jeg hadde hørt. Dette må ha vært en av de større denne måneden. 

- Jeg fikk en forsinket bursdagsgave av min bror, en Hengtmann plate som Janove Ottesen selv har tegnet på. 

- Fra 12. til 24. var det mammutsalg og jeg fant meg 4 bøker. Det har jeg blogget om allerede. 



- Den 17. var vi innom Norsk folkemuseum igjen hvor vi var med på åpning av Hovinkoia som var med den norske turistforening. Artig å være med på åpninger. 



- Vi feiret morsdag og fastelavn. 

- Den 21 var vi på omvisning på NRK. Der fikk vi se radioteateret studio, nyhetsstudio, studio2, pausefiskene og TV-vert veggen og gammelt utstyr som sto langs veggen. Vi fikk gå inn i kostymelageret også og der så vi kostymer fra Brødrene Dal, Sesam stasjon, Melodi Grand prix og Fleksnes, så jakka til Marve og Modern hans. 

- Den 22 var vi på vennegave arrangement på Det norske teatret, hvor vi fikk marsipankake og gratis prøveforestilling på Antigone. Fin opplevelse. 

Nå står en helt ny måned forran oss og det blir spennende å se hva den kan ha av opplevelser. For jeg er ikke den som bare sitter hjemme når det er noe å finne på ute også!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar